THE TEXTILE WAY

THE TEXTILE WAY

12

 

עד גיל 30 הוא מעיד על עצמו שהיה אבוד, ללא מטרה. בין רביצה בים וברמן בלילות חיפש שניידרמן ייעוד ופתאום זה היכה בו  BOOM! "בקיץ של גיל 30 חל מפנה. ובקצרה, פתאום הבנתי את יעודי על פני האדמה עד היום קשה לי לענות על השאלה: "למה עיצוב טקסטיל. אני רק יודע לומר שבדים פשוט מרגשים אותי, ממש גורמים לי לתחושה של ריחוף, של ריגוש בלתי מוסבר אין דבר בעולם שאני רוצה לעשות חוץ מליצור בדים וליישם אותם במוצרים פונקציונאליים."

 

בשנת 2015 סיים שניידרמן את לימודיו במחלקה לעיצוב טקסטיל בשנקר, התמחות בסריגה.
שם פרוייקט הגמר שלו בשנקר היה – 'כורח הוא אבי ההמצאה'. וכשמו כן הוא. "השפה העיצובית שלי נולדה והתפתחה שלא מתוך חיפוש ורצון להגדיר שפה עיצובית אלא כורח, צורך אמיתי שלי .
כשנקרעו לי הנעליים היה לי האומץ לתפור אותן לבדי ולתקן, וכשבקטנוע שלי נקרע המושב חשבתי לעצמי אולי אנסה לתפור לבד?…מה כבר יכול לקרות. ומתפר לתפר הנני כאן."

10

 

פרויקט הגמר של שניידרמן בשנקר זכה לתשומת לב רבה, בין השאר גם מצידה של דוגמנית העל נעמי קמפל שנכחה באירוע. בהמשך החל מעצב הטקסטיל הצעיר לקבל פניות אפופות סקס אפיל. שניידרמן קיבל את עיצוב הטקסטיל של מלון בוטיק במרכז תל- אביב, שנכון לכתיבת שורות אלו עדיין אסור לפרסום. הבמאי רומן בוצצקי מ- ROMS הפקות פנה לשניידרמן והזמין אותו לקחת חלק בקליפ TUDO BOOM של סטטיק ובן אל שם הוא 'הלביש' את הקטנועים וחלק ממערכות הלבוש, ובתוך כל אלו גם קרן מור הציצה ונפגעה.

 

8

 

9

לשניידרמן אין מכונת תפירה וכל עבודות התפירה שלו נעשות באופן ידני בלבד.

כל אובייקט או בגד שהוא יוצר הוא ONE OF A KIND